Виробничо-технологічна практика на спеціальності «Прикладна математика»

21 червня 2024 року завершилася шеститижнева практика студентів четвертого курсу.

Відповідно до освітньо-професійної програми, виробничо-технологічна практика (вартістю 9 кредитів) складалася з кількох частин:

  • реалізація легковагової PHP MVC системи (на основі отриманих навчальних матеріалів): принципи, структура, функціонування та глибоке вивчення та розуміння ключових компонентів;
  • вивчення популярної та сучасної PHP MVC системи, базове освоєння через практичне завдання;
  • налаштування телекомунікаційних систем та мереж, апаратних, програмних, локальних та мережевих пристроїв; обслуговування комп’ютерних систем та мережевих пристроїв№
  • освоєння основ програмування на VBA та макросів в Excel; вивчання використання інструментів Excel для аналізу та візуалізації даних: зведені таблиці та діаграми, інтерактивні інформаційні панелі;
  • навчально-виробничі екскурсії, під час яких студенти знайомилися з комп’ютерними системами установ/компаній, робочими місцями фахівців, які їх обслуговують, а також з практичними завданнями, які потребують комп’ютерного управління та обробки даних;
  • виконання індивідуального комплексного проекту.

Під час практики студенти повинні були документувати всі робочі процеси, демонструвати набуті знання, створені програмні продукти.

На захисті практики були представлені спільні та індивідуально виконані проектні завдання:

  • Створення цифрової системи динамічного управління пристроями.
  • Проектування та розробка веб-системи управління розкладом.

Йожеф Сочка та Ленард Шимон, викладачі, відповідальні за практику, організовували щоденні завдання так, щоб студенти набули досвіду виконання конкретних завдань у умовах, ідентичних до реальних виробничих: отримання завдання, складання відповідного робочого плану, точне ознайомлення з технологічними процесами та вимогами, отримання/пошук, обробка та інтерпретація теоретичного матеріалу, необхідного для виконання завдань, постійне тестування створених програмних продуктів, внесення необхідних коректив, документування результатів, презентація функціонування продукту. Важливим аспектом було також постійний пошук можливостей для покращення та вдосконалення алгоритмів, програмних кодів, методів вирішення завдань.

Спільно виконані проекти та індивідуально створені цифрові продукти демонструють, що наші студенти володіють компетенціями, які дозволяють їм успішно працювати як технік-програміст, виконувати виробничі завдання за обраним фахом у своїй спеціальності. Вони мають відповідну базу знань і налаштовані на перманентну самоосвіту, що є необхідним для ефективної роботи у сучасному світі, що потребує вміння застосування найрізноманітніших комп’ютерних технологій.

fb-share-icon
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial