Neumann – Дні Ноймана 2023
Вже традиційно щорічно в листопаді в нашому закладі проводяться Дні Ноймана. Цей захід цьогоріч включав в себе декілька цікавих програм.
Бібліотека Фахового коледжу підготувала цікаву презентацію про відомих угорських та українських природознавців, математиків та інформатиків. Студентам було надано можливість ознайомитися з життєвим шляхом діяльністю визначних дослідників та їх науковими досягненнями.
Був проведений перший етап Міжнародного математичного конкурсу імені І. Зріні, на який зареєструвалося 46 здобувачів освіти коледжу. До розв’язання задач олімпіади долучилися також всі студенти 1-го та 2-го курсів спеціальності «Прикладна математика».
Два дні поспіль у гості запрошував відвідувачів “Нойман Кафе”. За спеціальною акцією тут можна було розраховуватися унікальним чином: якщо ви розв’язали задачу з математики або інформатики, завдання з фізики чи хімії, то ви могли обміняти правильні відповіді на математичні-корони, інфо-коїни, фіз-талери, хім-карбованці, і вже за ними придбати шоколад, запашну каву та інші смаколики.
Протягом тижня студенти 1-2 курсів брали участь у командних змаганнях з різних галузей: математики, фізики, хімії та інформатики. За підсумками вікторин переможцями серед 21 команд 1-го курсу стали групи ПМ–I, а серед 21 команд 2-го курсу перше місце здобула група ПМ–II, друге місце – група ДО–II, а третє – група ОО–II.
Метою організаторів Нойманівських днів і цього року було надихнути та мотивувати студентів до розвитку в різних галузях науки та технологій. Учасники заходів мали можливість розвивати комунікативні, проблемно-орієнтовані та командні навички – важливі аспекти для того, щоб стати висококваліфікованим фахівцем, який може інноваційно мислити, готовий до саморозвитку, завжди цікавиться та прагне розширювати свій кругозір.
З двома цитатами від Яношу Ноймана бажаємо всім успішного просування у вибраній сфері.
«З точки зору наукових досягнень найважливіше – це здатність уявити щось таке, чого ніхто інший не може уявити»
«Інтелект – це не те, що ми знаємо, а те, наскільки добре ми використовуємо наші знання».