На медіані травня: очно-дистанційна програма
16 травня 2022 року у Фаховому коледжі ЗУІ викладачі та куратори циклової комісії «Прикладна математика» організували для студентів цікавий позанавчальний захід. Оскільки заклад працює за змішаною формою навчання, то і ця подія відбувалася в очно-дистанційному форматі.
Після навчальних занять студенти І, ІІ і III курсів взяли активну участь в інтелектуальній математичній вікторині. Вони долучились до віртуальних груп у складі п’яти команд, учасники яких разом вирішували різні види завдань. Першою частиною програми була інтерактивна гра з використанням платформи Kahoot: члени команди змагалися на швидкість пошуку правильних відповідей на різноманітні запитання. У програмі заходу була також змістовна презентація цікавих фактів з історії математики, програмування та комп`ютерної техніки, після перегляду якої всі разом виконували одне спільне завдання. Кооперація дій стала результатом успішного виконання поставленого завдання.
Виконуючи завдання вікторини, учасники змогли самореалізуватися, продемонструвати свої інтелектуальні здібності, проявити творчі починання. Студенти дружно працювали у сформованих групах, кожен розумів свою відповідальність, важливість взаємодопомоги на шляху до досягнення мети. Завдання виконували з інтузіазмом і задоволенням та цікавістю до нових знань. Виклики сучасного світу потребують нової освітньої парадигми, коли треба навчитися працювати в команді, навіть, коли ми не поруч, але можемо спілкуватись та ефективно співпрацювати дистанційно в Інтернеті. Така форма роботи спонукає студентів до участі в процесі пошуку розв`язку, зацікавлює інформатикою, математикою, інформаційними технологіями, формує вміння працювати самостійно, опиратися на здобуті знання під час колективної чи індивідуальної праці, забезпечує необхідні емоційні умови для розвитку особистості. Звичайно, є завдання, які краще реалізовувати лише в присутності, тобто в режимі офлайн.
На завершення цього насиченого дня викладачі запросили всіх присутніх студентів на піцу. Цей захід об’єднав студентів різних груп. Наприкінці провели спільну фотосесію.