Про п’яту Науково-практичну студентську конференцію
2 лютого 2022 року у Фаховому коледжі відбулася V-та Науково-практична студентська конференція на тему «Виклики та можливості реалізації дитиноцентричного підходу в дошкільній освіті», організована цикловою комісією «Дошкільна освіта».
На конференцію були запрошені завідувачка й педагоги дошкільного підрозділу Приватного закладу «Гімназія імені Каталін Франгепан», завідувачка Берегівського закладу дошкільної освіти №10. Заклади дошкільної освіти є базами практичної підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку.
Із вітальним словом до учасників конференції звернулася Шовш Катерина Степанівна, директор Фахового коледжу ЗУІ. У своєму виступі директор підкреслила важливість впливу вихователя дошкільного закладу на емоційний розвиток дитини, навела приклад із свого життєвого досвіду.
Станкович Сільвія Степанівна, завідувачка ПЗ «Гімназія імені Каталін Франгепан», розповіла про структуру та функціонування дошкільного підрозділу закладу освіти, система роботи якого ґрунтується на гуманістичній, особистісно орієнтованій концепції виховання дитини.
Студенти ІІІ курсу спеціальності «Дошкільна освіта» звітували про педагогічну навчальну практику, яку пройшли в закладах дошкільної освіти міста Берегове. Виступи студентів, які презентували результати практики, охоплювали актуальні проблеми дошкільної педагогіки:
- Можливості розвитку емоційного інтелекту дітей в умовах закладу дошкільної освіти;
- Види діяльності дітей, які викликають позитивні емоційні враження;
- Події, заходи у ЗДО, які перетворюють будні на свято;
- Забезпечення формування здорового способу життя дошкільника;
- Роль гри в розвитку творчих здібностей дошкільника;
- Створення сприятливих умов для розвитку емпатійних соціальних відносин;
- Прийняття іншого – метод «рівний-рівному».
Про важливість особистісно орієнтованого підходу до педагогічної діяльності та досвід реалізації компетентного підходу в організації навчально-виховного процесу в закладі дошкільної освіти розповідали вихователі ПЗ «Гімназія імені Каталін Франгепан». Жвавий інтерес учасників конференції викликали виступи на теми: «Виховання дітей через любов до дитини», «Роль ігор у розвитку особистості дошкільника», «Інклюзивна освіта починається з дошкільної освіти».
Студенти І і ІІ курсів мали можливість переглянути щоденники та інші документальні матеріали навчальної практики на виставці, яку було оформлено в актовій залі, де відбувалася конференція. Студенти ІІІ курсу підготували тематичні плакати, монтаж світлин, на яких зображено цікаві моменти буденного життя дошкільного закладу, саморобні іграшки для дітей.
Габода Єва Бейлівна, керівник практики, підбила підсумки конференції, відзначивши, що звіти майбутніх вихователів підтвердили, що саме під час навчальної практики в закладі дошкільної освіти студенти набувають практичного досвіду зі створення в дитячому колективі атмосфери психологічного комфорту, душевного тепла, навчаються обирати індивідуальний підхід до кожної дитини.
Голова циклової комісії «Дошкільна освіта» Гаврилюк Ілона Юліївна подякувала гостям за партнерство та плідну співпрацю, колегам за організацію заходу, студентам за змістовні виступи, зачитала проєкт рішення конференції й запропонувала його до затвердження.
На завершення заходу директор Фахового коледжу, голова циклової комісії та керівник практики вручили учасникам конференції похвальні листи.
Кордобан Олександра, студентка групи ДО-ІІІ/6