Ключові аспекти та стратегічні кроки щодо удосконалення ОПП «Прикладна математика»

21 березня 2024 р. відбулося розширене засідання циклової комісії «Прикладна математика» зі стейкголдерами. Це є важливим етапом у формуванні майбутньої освітньо-професійної програми спеціальності, спрямованої на підготовку кваліфікованих фахівців у галузі прикладної математики.

До онлайн зустрічі долучилися представники потенційних баз практики, роботодавців, викладачі вищих навчальних закладів.

Обговорювалися ключові аспекти програми, такі як актуальність курсів, методи навчання, практична спрямованість, організація пошукової діяльності, практика застосовування та впровадження сучасних методик та технологій навчання. Учасники ділилися своїми думками та ідеями, активно обговорюючи найефективніші підходи до підготовки майбутніх спеціалістів.

Едіта Бабяк, начальник Управління освіти та культури Берегівської міської ради, зазначила що є велика потреба у спеціалістах, які професійно володіють веб-технологіями, вміють працювати з великими базами даних, застосовувати наявні програмні застосунки для вирішення прикладних завдань виробничого характеру закладу, в тому числі освітніх закладів/офісів.

Юрій Ракчеєв, провідний спеціаліст ТОВ «ТВОптимум», кампанії по обслуговуванню та експлуатації телекомунікаційних мереж, добре знайомий з потребами регіону стосовно спеціалістів, які спроможні виконувати комплексні завдання з використанням комп`ютерної техніки, що потребують творчість, а також володіти математичними компетенціями. Наголосив на важливість практичної орієнтації ОПП, за його пропозицією вже з першого курсу вводяться ІТ модулі, відведено більше годин на практичні заняття, а також вдосконалена структура практик.

Олександр Тилищак, професор кафедри математики та інформатики Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоціі ІІ, наголосив про необхідність поєднання математичної та комп’ютерної підготовки. Важливо звертати увагу на забезпечення набуття практичних навичок розв’язання прикладних математичних задач. Разом з тим важливим є знання таких мов програмування, які застосовуються в науково-пошукових сферах. До прикладу для реалізації математичних досліджень корисним є знання та використання мови програмування Python. Якраз на основі цих пропозицій було введено обов’язкове вивчення цієї мови.

Поллої Федір, директор Центру інформатики, зазначив, що запропонована система освітніх компонент по вивченню комп’ютерних дисциплін є міцною базою для набуття фахових компетентностей, необхідних для майбутніх техніків-програмістів. З огляду на потребу спеціалістів з мережевих технологій, варто розробити вибіркові дисципліни стосовно архітектури ЕОМ, роботи з комп’ютерними мережами.

Відзначимо позитивний діалог між усіма зацікавленими сторонами, спрямований на покращення якості освіти та забезпечення її відповідності потребам ринку праці. Хочемо висловити подяку всім присутнім за їхню активну участь та конструктивний внесок у розробку освітньо-професійної програми. Поради та зауваження від стейкголдерів є дієвим засобом для постійного вдосконалення, оновлення та модернізації змісту освітніх компонент, які повинні забезпечити підготовку здобувачів фахової передвищої освіти та сприятимуть покращенню конкурентоспроможності випускників.

fb-share-icon
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial