Студенти Фахового коледжу Університету Ракоці на Годині кодування…
Наш навчальний заклад і цього навчального року знову доєднався до всесвітньо популярної ініціативи «Година коду» (Hour of Code). Заняття відбулися з 2 по 6 грудня 2025 року, і в них взяли участь студенти другого курсу та 10-го ліцейного класу.
«Година коду» — це глобальний освітній рух, до якого щороку долучаються тисячі шкіл по всьому світу. Його головна мета — популяризувати програмування, показавши через цікаві, ігрові заняття, що основи кодування доступні кожному, а інформатика — це творча й надзвичайно захоплива діяльність.
На початку занять викладач коледжу розповів про мету та важливість події, а також ознайомим студентів із платформою Code.org — однією з найпопулярніших у світі освітніх онлайн платформ. Тут будь-хто можебез попередньої підготовки в ігровій формі вивчити логіку програмування, використовуючи візуальні блоки. Керівник програми наголосив, що якщо раніше Code.org робив акцент на легкому, ігровому входженні в програмування, то оновлений сайт сьогодні пропонує значно глибші, тематичні курси, а також сучасні модулі, наприклад, ті, що пов’язані зі штучним інтелектом. Завдяки цьому кожен учасник може знайти для себе щось цікаве.
Під час заняття студенти виконували різні захопливі завдання, через які знайомилися з основами програмування. Їх розв’язування не лише вимагало логічного мислення, а й давало простір для творчості. За допомогою блоків коду створювали різні геометричні фігури та унікальні візерунки, а також складали алгоритми, щоб керувати персонажами на заданих маршрутах. Деякі виконували рекомендовані викладачем базові вправи, інші сміливіше експериментували з новими типами завдань. В процесі учасники з легкістю можуть опанувати важливі поняття кодування, як-от цикли, розгалуження та функції.
Наприкінці всіх заохочували до продовження занять, щоб «Година коду» не залишилась просто одноразовим досвідом. Завдяки розширеним можливостям Code.org варто і вдома повернутись до цієї платформи і самостійно поглиблювати знання в обраній темі – чи то створення ігор, чи розробка мобільних застосунків, чи навіть дослідження світу штучного інтелекту.

















